Klubové desatero

1.)

vždy se snaž závodit  "fér pléj" :-)) dle možností, i když soupeři takto mnohdy nezávodí
- nesnaž se oplácet, né vždy byl úder záměrný a téměř vždy se pokus o pomstu projeví ztrátou umístění

2.)

mít na paměti dobré jméno klubu a svým chováním jej nepoškozovat

3.)

v klubových závodech se jede za kolektiv a tomu přispůsobit jízdu (raději jet za kolegou na čelním místě a dojet tak ve dvou, než hazardním předjetím havarovat oba vozy a nedojet). Předjíždět spoluhráče jen pokud je jeden hráč opravdu pomalejší, a to na přehledném a bezpečném místě. Nejde o to kdo z klubu bude první, ale zda vyhraje klub.

4.)

sledovat bodový náskok nebo ztrátu a podle toho jednat. Velký náskok není nutný - odrazuje slabší protivníky od dalšího pokračování v závodu

5.)

při závodech koukat jen dopředu (nedávat zpětný pohled - dochází většinou k havarii) a na minimapu kdo je za námi - zda spoluhráč či konkurence (spoluhráč je červená značka, konkurence bílá nebo jíná)
- je-li zpětný pohled přecejen nutný, pak pouze krátce ke kontrole a na přehleném úseku

6.)

zúčastňovat se v rámci možností klubových závodů
(nedostal-li jsi pozvánku, můžeš se zkusit připojit přes "bar" v klubu či založit svůj závod. Je nás mnoho, můžeme jezdit i ve více skupinách, ale zbytečně neriskovat prohry s evidentně nepoměrně silnějšími soupeři)

7.)

kdokoli chce závod opustit, ať tak učiní AŽ POTÉ co závod zkončí. Odstoupení hráče během závodu = automatická prohra teamu

8.)

nový závod proti stejnému protivníkovi nezačínat pokud:
    a) s vypětím všech sil náš team prohrál 2x za sebou
    b) z jakýchkoliv důvodů náš team prohrál 3x za sebou
    c) náš team prohrál kvůli cheaterům / bouračům
    d) cizí team se chová nesportovně

9.)

zakládáš-li závod team vs team, měj na paměti rozložení sil v aktuální skupině hráčů. Nejste-li si jisti zda jste dostatečně silní, nezačínejte nové závody. Ztráta bodů u prohry je o hodně větší než za výhru, a klub rychle klesá v tabulce umístění.

10.)

nehraj závody team vs team s lidmi které v teamu neznáš. Nejdříve si na sebe zvykněte ve vnitroteamových závodech (také za ně jsou osobní body), pouze poté vystupujte za team jako skupina. Domluvte si předem taktiku závodu.

AA.) malá rada: kolikrát je lepší malinko nepříteli uhnout a jet těsně za ním, on znervózní, začne riskovat a havaruje v zatáčce. No a ty jedeš v klidu dál :-)))  Mnohokrát jsem toto provedl a funguje to - protihráči nechtějí brzdit. Kolikrát pomaleji znamená rychleji  :-))  (mé moto)

 

Toto destaero může být případně doplňováno či upravováno.